יד קשה? • החלטות הקבינט: כתר על יטא ושלילת היתרי עבודה

"אנו ננקוט שורה של צעדים התקפיים והגנתיים, נאתר כל מי ששיתף פעולה עם הפיגוע הזה ונפעל בתקיפות ובשכל לסיכול הטרור"
איתי גדסי No Comments on יד קשה? • החלטות הקבינט: כתר על יטא ושלילת היתרי עבודה

רה"מ נתניהו כינס את הקבינט המדיני-בטחוני בקריה • השרים עודכנו בפעילות המודיעינית והמבצעית ביממה האחרונה ודנו בפעולות הננקטות ע"י גופי הביטחון • נשקלת האפשרות לקבור מחבלים בישראל

צילום: אריאל חרמוני/ משרד הביטחון
"אנו ננקוט שורה של צעדים התקפיים והגנתיים, נאתר כל מי ששיתף פעולה עם הפיגוע הזה ונפעל בתקיפות ובשכל לסיכול הטרור"
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים את הקבינט המדיני ביטחוני לישיבה מיוחדת בקריה בתל אביב. זאת בעקבות הפיגוע הרצחני אמש בתל אביב.

שרי הקבינט קיבלו עדכון על הפעילות המודיעינית והמבצעית של גופי הביטחון ביממה האחרונה. השרים קיבלו עדכון וקיימו דיון על הפעולות בהן נוקטת מערכת הביטחון. שר החינוך נפתלי בנט נעדר מהדיון.

בתום הדיון הוחלט כי על הכפר יטא הוטל כתר מלא. ונשללו היתרי העבודה של החמולה ממנה יצאו שני המחבלים. כמו כן בוטלו ההיתרים לביקורים בישראל בתקופת הרמדאן.

השרים עודכנו כי התקציב עבור סגירת הפרצות בגדר באזור תרקומיא- מיתר, כבר הועבר וכי עבודות בשטח יחלו בתאריך 28.6.16 עד לתחילת העבודות יימשך עיבוי הכוחות בשטח. זאת כדי למנוע כניסת מחבלים מהאזור שלא מגודר. בדיון הועלתה האפשרות שגופות המחבלים לא יוחזרו אלא יקברו בישראל, בבתי עלמין לחללי אויב.

ראש הממשלה נתניהו: "הנחיתי את המועצה לביטחון לאומי לרכז שורה של עבודות מטה בנושאים נוספים שיוצגו לקבינט. אנו ננקוט שורה של צעדים התקפיים והגנתיים, נאתר כל מי ששיתף פעולה עם הפיגוע הזה ונפעל בתקיפות ובשכל לסיכול הטרור".

שר הביטחון אביגדור ליברמן סייר היום בצהריים במתחם שרונה ובמסעדה בה בוצע הפיגוע אמש, שם אמר: "קודם כל תרשו לי עוד פעם להביע את תנחומיי למשפחות וכמובן לאחל החלמה מהירה לפצועים, אני באתי קודם כל להצדיע פה לתל אביביים שסופגים אירוע לא פשוט פעם נוספת, פיגוע קשה, ולמרות זאת הם יודעים לחזור לחיים ומוכיחים שהחיים יותר חזקים מהטרור. דבר נוסף אני לא מתכוון לדבר ולפרט על הצעדים שאנחנו מתכוונים לנקוט בהם, אבל אני בטוח שאין לי כוונה להסתפק רק בדיבורים".

גם נשיא המדינה רובי ריבלין ביקר במסעדה. וכן חברי הכנסת יגאל גואטה מש"ס, שלי יחימוביץ, יואל חסון, חיים ילין, רויטל סוויד, ואיילת נחמיאס ורבין.



0 תגובות